Založ si blog

Akosi, zabúdame žiť podľa toho, politici sú vlastne. . nami nastolení a zákonne zvolení. ..

Včera som si dovolila napísať / respektíve / odpovedať na príspevky, ako múdro vraj poniektorí popisujú všetko čo sa deje ale ako to spraviť inak a čo vôbec, vraj …DAJTE POSTUP…//cca: citácia, nie presná//..

Žiaden, politik, minister ba ani poslanec nech ho tu opisujeme ako chceme, nie je vinníkom nášho bitia.

Preto, včera ten článok, tak …hrdinovia poďte do toho …takto???

NIE?!!!

Vraví sa o slušnosti a hrdosti každého z nás.. jedinca.

Táto doba, toto zriadenie, tento systém, je : NEZVRATITEĽNYM ….písať o niekom / že koná tak alebo onak, by každý mal mať v sebe jedno, navolili sme si ich my, dali a dostali našu-moju dôveru, len preto, že je ozaj šikovnejším nemám právo o ňom čokoľvek písať, ak už píšem a mám ..právo, tak to vlastne píšem o sebe a svojej voľbe…

Všetci boli a sú ..zvolenými politikmi, aj tí vo vláde aj tí v opozícii, čiže jeden mám rád orechové a druhý makové buchty, preto snáď, ešte ak sa zistí u makových väčšia spokojnosť, nemôžu tí od orechových byť ..iní ako makoví…

Často, sú tu aj otázky na novinárov a vôbec informovanosť, prosím vás zbytočne nekydajte na tieto informačné skupiny, lebo oni sú na vyššej úrovni a zistili, že aká zbytočná by bola ich práca, kedže máme znovu nalinajkovaný život, dobu, režim, nič sa nezmení a predsa sú dosť múdrí aby šli, hlavou proti múru alebo skúšali zrušiť zákon, že proti vetru sa nedá …čúrať… novinárska obec nám to svojím konaním sa snaží povedať, no poniektorí / ako som uviedla vo včerajšom, článku /, si popisujú o tom politikovi robí to a to, a ten zasa je taký a taký,

UŽ JE TO TAK, ZVYKNIME SI……

Dokiaľ sa nezačnú …tí podľa nás poniektorých bohatí a v mamone, medzi sebou zožierať… je to doba… nemenná!

Odporučila som aj pekne scenáristicky sfilmovaný : VOJNA VOLOV… nuž, skúste a možno prídete u tohto seriálu na obsahy článkov, že všetci.. či modrí, či červení, dokiaľ budú len naoko rozpútavať zlobu medzi ľuďmi.. občanmi a baviť nás, historkami o zlodejinach, majú všetci v politike ..VYHRATE.. preto, lebo ešte nedošli do štádia, kedy už občan nebude mať z čoho a čo dať, nuž a potom už len tá pasáž zo seriálu, začali medzi sebou a potom to bolo o živote kedy dávni priatelia pre mamonu.. začali viesť vojnu proti sebe, poddaní už boli v r…..ti…

NIKTO NEKRADOL, NIKTO NEKRADNE,  dávno by už boli prešetrovanými a to za posledné…19 roky.. NEBOL ani JEDEN!

SKRATKA sú a boli DEMOKRATI a pracovali a pracujú pre nás všetkých…OBČANOV…PUNTKUM :))))))))

 

 

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

12.03.2017

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke. Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť? Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za [...]

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28425x
Priemerná čítanosť článkov: 2030x

Autor blogu

Kategórie