Založ si blog

Akosi, znovu zabúdame nikto z nás sa neupísal. . diablom, my sme si ich vybrali. ..

Nemám svoju hrdosť a dokonca si ani samu seba, nevážim.

No, ku nadpisu v roku 2004 sme sa dobrovoľne upísali všetkému čo teraz, žijeme.

Je však pravdou, že mnohí z nás si vtedy to čo nasledovalo a stále sa žije, takto nepredstavoval.

Preto, aj Angličania hoci patrili ku zakladateľom silnej 15tky -EU-, sa po dozretí? prebratí? zobudení?

Rozhodli, ako rozhodli.

Čo sa týka ľudskosti a slušnosti, dávno si už mýlime tieto veľmi potrebné pojmy a dojmy pre človeka.

Pamätám si výrok z dávnejších čias u nás jednej národnej strany, …

….malý dvor a dlhý bič…alebo..len na chudobe sa môže zbohatnúť..

To teraz sa žije a ozaj hoci to bolo vtedy dosť tvrdé vyjadrenie, čas ukázal…že veľmi pravdivé.

Nechcem vchádzať veľmi do historie no prepáčte mi tú drzosť musím, ako a čo propagovali Engels, Marx, Gándi, Luterán King a veľa osobností, čo si nechali na sebe drevo rúbať, no vždy sa snažili svojou troškou, otvárať človeku ..obzor jeho života a aký by mohol ho mať?

Aj u nás bol a pre mňa ostane postava a osobnosť pána A.Dubčeka tiež človeka s veľkým …-Č-.

Darmo, ešte nikdy …chudobný nezbohatol na zbohatlíkovi, ani sa to nikdy nestane.

Preto, by možno pomohlo to:  Ak, pomôžeš jednému človeku, akoby si pomohol svetu.

nemala som v pláne sa už vrátiť písať, nuž všetko čo som sa priznala a otvorila svoje vnútro, bolo zneužité voči mne a mojím blízkym. Znovu sa priznám..vyprážanie už nielen ja ale ani manžel..neobstojíme..

Syn, ktorí od skončenia strednej sa rozhodol pracovať tu v našej krajine, priznám mal dôvod… otec aj matka ..nuž, potrebujú ho.

Posledné mesiace sa mu dostáva zadosťučinenia a verte ak to robí radosť, niekomu a ničí mladý život a bráni mu v jeho plánoch, zakúpiť si byt za- HU- konať si to ale na úkor tohto chlapca s posmechom, nuž aj o tomto je náš život.

Možno som ozaj z inej planéty alebo už kedže mám to za ..pár tu na zemi, takéto psychické deptanie človiečika, ktorí okrem…opatrovateľstva otca a to ..denne,  popri každodennej práci v zamestnaní,

to už nie je režim na vine, alebo sa mýlim?

Od Novembra viem, po vyjadrení u chirurga-sono, ešte neumierate, ale pečeň a pankreas sú aké sú.

Von z bytu už pre ..DNU../ až na odporúčanie chirurga sa zistilo..kyselina močová a CRP+ zápal kosti/, preto  s Astmou a Chopch sa ešte dalo nejako aj von medzi ľudí výjsť, preto sme chceli s manželom si zakúpiť ..vhodné bývanie ..bez schodov, preto sa nám už 5 mesiacov snažil pomôcť ..syn náš ..otrok/ zosmiešňovaný/ a to ..rodiča ..matku bolí, nie že už na lieky a infúzie, reflexné – bodové masáže nemáme, no sme väzňom vo vlastnom byte.

A ku tým..Nebankovkám, len toľko…minulý rok nás s mužom jedna zachránila od exekúcii a možno aj jediného majetku, na čo sme sa za celý život sami zmohli a to ..tento byt.

Nech už dopadnem ako dopadnem, no bolo by veľmi pekné..keby sa aspoň stihlo vrátiť.. spolunažívanie a ľudskosť, ako z pred éry tejto…nič, lepšie,najdrahšie a najkrajšie by..človek nezískal.

Sme tu na návšteve../ na Zemi/… skúste vy čo máte akú-takú ešte silu a chcete niečo zmeniť a pomôcť ku ľudskosti a vrátiť slušnosť nám…všetkým do života, prosím nestrácajte aspoň vy..nádej.

Nálepkovania a pomenovania, je podľa mňa horšie ako…napísať ,,..NESUHLASIM s tebou, No neberiem Ti tvoj Názor…

Múdrejší odo-mňa už napísali…“Moja SLOBODA končí tam, Kde Začína SLOBODA Druhého“, skúsme takto uvažovať a konať.

 

 

 

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

12.03.2017

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke. Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť? Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za [...]

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28433x
Priemerná čítanosť článkov: 2031x

Autor blogu

Kategórie