Založ si blog

Akosi, sme pozabudli, že menej je vždy viac. .. .

Napríklad, vybavovanie si hypotéky u nás je v našich podmienkach…sizyfovskou prácou a nie vždy dobrý výsledok pre pracujúceho mladého občana.

Akosi, sme sa nechali zatiahnuť do doslova našich vecí okolo nášho života a postoja.

Prečo?

Nuž, ešte v rokoch 2001 sa celá rodinka rozhodla …presťahovať z Východného Slovenska  do Bratislavy, nuž synovia skončili školy a prácu našli ozaj rýchlo v Blave, no čo s ubytovaním?

Ako, sa vtedy kupovali a dali kúpiť byty?

Boli aj…RK.. bolo ich pomenej, no boli. Ale aj táto rodinka bývajúc v podnájme si našla byt bez ..RK.. ozaj stačili doklady o byte a navštíviť, právnika, notára, potom zo všetkými zmluvami na kataster a ..hotovo…

Dnes, keďže ani huby v lese za posledné roky nerastú tak, rýchlo v lesoch ako realitné spolky, dokonca sa nechávajú počuť, že bez nich to nejde a majú to márne, naletia len na podvodníkov a podobné reči.

Však, ak ich ozaj občania chcú dokonca zabezpečovať aby oni …zarábali na ich ..bytoch a domoch, potom majú zelenú a môžu sa títo vraj profesionáli, finančne dobre zabezpečiť, nevrazia do toho a tej ich práce nič…dokonca aj telefon a benzín, čo jazdia im platia občania u …provízii, nuž ale to nie je len u realitných pracovníkoch, v posledných rokoch, sa dokonca poučilo veľa profesionálov v ..oblastiach:

..finančný poradca, konzultant, nuž dalo by sa ozaj poukázať, čo a ako vlastne a kde nám unikajú peniaze, no s presvedčením o opaku, že práve vďaka týmto ..profesionálom, sme koľko veľa ušetrili.

Mala som šťastie práve včera po dlhých týždňoch strávených v byte, byť v kaviarni / čakala som na manžela/, ostala som sedieť u stolu a ku vedľajšiemu si prisadli 2 dámy okolo cca: 35..až 40 rokov?

Nič, by nebolo na tom divného, veď aj ja už skoro..60 ročná som tam sedela, no tá debata ich bola ozaj potrebná aby to počuli a počulo dosť mladých ľudí a rodín, čo buď kupujú alebo predávajú, svoju nehnuteľnosť.

Najprv milé pobozkanie sa a otázka na  kolegyňu, tak už máš tie zuby a čo stáli?

Odpoveď?

.. prepáč, mi Bože..za rúhanie sa…..no až po tej cene a ešte poznámke, však to bola cena za províziu 1 bytu a ani to nepocítime v rozpočte rodiny.

Debatovali ozaj na tvrdo o nás bežných ľuďoch, čo sa obraciame na ich pomoc v nádeji, o pomoc a že všetko spravia a ušetria nám čas a peniaze.

Akosi, sme zabudli, že tie realitné, finančné, konzultačné, profesionálne ponuky idú od ľudí čo prišli o prácu a nechceli pracovať, ako každý iný občan za mzdu našu, tak sa dali do spolku a spravili si rôzne…

finančné-partnerstvá a realitné spolky, mnoho by sa z vás možno aj divilo, kto všetko sa tam našiel a prečo.

Nestačím sa diviť, prečo to naši otcovia, dedkovia, dokonca ešte aj my poniektorí, sme si vedeli konať zo svojím majetkom a bolo dobre, no dnes tie… výstrahy a doslova strašenia občana, radšej si sám nekupuj, nepredávaj, nevybavuj hypotéku, lebo ťa ošklbú v bankách a na nás sú krátky…

Vieme vôbec, koľko takých a im podobní sa živia zo ..zastrašovania nás a im …majetok aj financie ozaj.. pribúdajú a nám ostatným ..nič.

To, je presne ako s ..mimo-vládnymi aktivistami, či ako sa volajú presne, práve pred časom sme s mužom si vraveli, pre pána Jána toľko ich je a …chudoba a žobrota pribúda.

Aj o tých …tiež bohatých vraj Bratislavčanoch, je to presne tak ako s tými vraj pomocníkmi …ak, je dôchodca a žije v Bratislave ..nezáviďme im, majú sa možno poniektorí vďaka cenám,

ešte horšie s tými dôchodkami, ako niekde inde u nás na Slovensku.

„“Skrátka, akosi sme zabudli o čom je život, ako sa má žiť, ako si rodina má vedieť poradiť aj z bytom a domami, hypotékou a vôbec, prečo v tisícoch za jeden predaj a vybavenie hypotéky…dostanú tisíce???““

… nenapísala som všetky organizácie.. mimo štát, to by ma ani nebavilo, kedy začneme byť pánmi a gazdami a naučíme sa, že s malým bytom po rodičoch, môžem ozaj získať viac, ak sa spoľahnem na seba a ľudí okolo seba dobrých, čo mi poradia kto hľadá byt a podobne životné skúsenosti, nám už úplne vymizli z hláv našich…

NA ZAVER:

 

DOPOČULA SOM SA, VRAJ SOM ZASTARALOU A SVET A HLAVNE AMERIKA A BYVALI …ZAPAD, len DOBEHUJU TITO TIEŽ …ZARABAJUCI a PROFITUJUCI..

dala som jednej otázku..

viete, prečo tam je to ozaj niečo bežné?

odpovedala som jej… lebo ešte aj v takom Nemecku máte viac bytov v PODNAJME, ako je ich u nás a vy ste sa prilepili na vlastníkoch a ľudí a tvárite sa, že ste …SVETOVI…

Presne, ako z : LIKVIDACIOU našej ZAKLADNEJ VOJENSKEJ SLUŽBY a KASARNI..teraz, čo sa to deje????

takto a takú ekonomiku, som ozaj u vlády ..v socializme ..nezažila..najprv všetko dobré zbúram, zlikvidujem, zruším, potom sa po,, xxx ,,rokoch tvárim, ako že som objavil planétu…ZEM:::::

 

 

 

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

12.03.2017

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke. Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť? Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za [...]

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28437x
Priemerná čítanosť článkov: 2031x

Autor blogu

Kategórie