Založ si blog

Ach, občan Slovenský už aj pán „Bugár“ zabúda na svoje obhajovanie, privatizácie. .. SPP a Elektrárni u nás. ..

Akosi, ozaj sme národ holubičí, prečo?

V rokoch privatizácie energetických podnikoch štátnych, boli vo vláde aj…SMK a vtedy ešte dokonca aj pán Bugár.

Bol u okrúhleho stola aj v relácii SITO a v iných kde tvrdo obhajoval, že štát nie je dobrý hospodár a nevie dobre nakladať s týmito našimi ..podnikmi a preto má za dobrú a hlavne pre občana, výhodnú formu predať to …súkromnému vlastníkovi a štát si ponechá určité páky v týchto podnikoch.

Neverila som, že u pána Bugára budem raz vôbec konštatovať, že fakt je výhoda veľká..ZABUDANIE… nuž, čo je horšie ale že to zabúdanie našich vladároch, po tých premiestňovaných peňazí do ich alebo koho vrecák, bude platiť bežný občan z jeho aj vdaka pánu Bugárovi…vysokého platu SLOVAKA…

Viete, prečo som sa rozhodla o tomto písať, lebo začali sa až dnes baviť naši vladári, že v -EU- už pred niekoľkými mesiacmi dostali…SMERNICU..o povinnosti zakomponovať do energií aj ..prírodné zdroje,

..čiže: uhlie, vodu, solár…

Minulý rok sme pozerali na ČT24 priamy prenos o tomto v Českej vláde a parlamentu, viete ako sa rozhodli, že uprednostia nie ten ..NAJDRAHŠI MODEL a to …SOLAR, ale vodu, uhlie.

Protestovali podnikatelia, že okamžite rušia svoje SOLARNE ELEKTRARNE, kedže nedostanú …DOTACIE ani od štátu a už vôbec nie z…EUROFONDOCH.

Akosi, teraz sa každý tvári u nás z vlády, že oni nemohli a nemôžu za tento stav vecí u energii, no môže zato privatizácia ešte pravice.

Čo, to znamená nuž v Čechách, Nemecku, Maďarsku, aj tohto roku sa im znižujú ceny …ENERGII.. no, MY NAROD SLOVENSKY..máme pre súkromníka dosť veľké MZDY aj DOCHODKY aby sme im dali chudákom.

Existuje len jedno a to ……VEĽKA HANBA ĽAVICOVEJ VLADE..aj, kedy mohla a mala konať ako v Čechách že nám netreba plniť vrecká..podnikateľom za ich BIZNIS zo SOLARNEJ ENERGII, NEKONALA.

Aj po štvrtkovej relácii pani Jílkovej, v piatok okamžite reagoval premiér českej vlády, že s platmi a výrobou u nich už sa dohodli vo vláde a budú aj…VYŠŠIE MZDY aj KVALITNE VYROBKY pôjdu na..EXPORT a  štát bude mať na mzdy a hlavne, na dôchodky aby si dožili dôchodcovia slušne.

Bola to tlačovka v piatok českého premiéra…

My, sme mali fajky do volieb, no od momentu zlýhania? alebo zistenia toho zisku pre seba a pán Bugár sa rozhodol ako rozhodol, tak ideme ozaj …Expresne dole kopcom, no to asi nerobil vtedy pán Dzurinda? kedže bol predsedom SMK vtedy pán Bugár a schvaľoval dokonca obhajoval, veci čo teraz sa snaží pá premiér vyčítať vláde pravicovej…M.Dzurindovej, a čo VY nato pán BUGAR????????

KESENEM SIPEN, pán Bugár… nie je to správne napísané, no jedine to si zaslúžite, ktoré zdražovanie a podľa pána Fica..dnes..RABOVANIE proti OBČANOM…-SR- vždy ste tam a dokonca vo vláde…

Musím uznať, vám ale jedno:

vaše vyjadrenia: I TAK ŠE DA I TAK ŠE DA..vdaka pán Bugár..bidete určite už v pamäti národa, ako jediný politik, čo najprv schvaluje privatizáciu ENERGETIKY a teraz zasa vyčita ..iné..

JA NIČ, JA MUZIKANT..kto ma VEZME DO VLADY..JEHO KROKY BUDEM PLNIŤ..nech sú aj proti bežným občanom ….  ja lat mám aj som zabezpečený, tak čo tam po rodinách s deťmi aj dôchodcoch????

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

12.03.2017

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke. Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť? Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za [...]

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28424x
Priemerná čítanosť článkov: 2030x

Autor blogu

Kategórie