Založ si blog

Akosi, sme zasa o 1 deň starší a nič sa nezmenilo, 1l mlieka za 2 korunky . .. Fikcia. .. Realita, vláda koná v prospech ľudu. .. PRAVDA. ..

Ležiac v posteli ale už bez teploty no s liečbou antibiotík, sa mi včera pozerajúc na prosby pána poslanca I.Matoviča a spol.,… zdalo ako keby sme my s mužom začali prosíkať …nech sa vráti nám zdravíčko, ani dôchodky nechceme…len zdravie, prácu svoju ovládame…..

Žijeme ozaj dobu paradoxov, keď mohli a boli vo vláde u pani Radičovej, vtedy nevedeli počítať do desať???

Ale, to už je aj zbytočné sa na niekoho zlostiť a nadávať, tvrdím už spred volieb stále jedno a to isté…nad pána doc.JUDr. R. Fica ..nieto!

Hoci čísla / %/ mi tiež vyšli, no aj napriek tomu sa ukázalo, že pán premiér je NO1 ..POLITIK a má všetkých prečítaných ..preto nemá problém, vytvorenia vlády a všetko čo mu je potrebné ku vládnutiu.

Viete, prečo je vôbec v názve tá ..vsuvka o: 1L mlieka za 2 korunky ?…nuž až keď si Slováci budú v obchode kupovať za túto cenu mlieko, vtedy sa možno nájde aj na UROVNI a HODEN ZASTUPENIA pána premiéra Fica vo vláde iný politik, ináč nemáme, nemáme, nedá sa skrátka ..nemáme.

Pozrite, dokiaľ ešte sa nám vyplácajú dôchodky // nie, ako za pána Jeľcina, kedy dokonca aj tie dôchodky boli zastavené v Rusku//  Naša vláda…koná a vládne ako.. najlepšie.sa dá,. či sa nám to páči, alebo nepáči, iné a iných do politiky… ponúknuť nevieme, toto je tá krutá.. PRAVDA:))))))

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

12.03.2017

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke. Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť? Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za [...]

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28423x
Priemerná čítanosť článkov: 2030x

Autor blogu

Kategórie