Založ si blog

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA  dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke.

Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť?

Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za opätovné dýchanie áno celá posádka slúžiaca, už dlhé hodiny a predsa sa venovali naplno.

Boli profíci a boli milí, naviac aj poradili a dokonca aj čo a ako ďalej.

Viem, na zdravotníctvo sa poväčšine zvykne nadávať, nuž až u ťažkých problémov si ozaj povieme, zachránili a pomohli mi sa vrátiť ku dýchaniu.

Mám radosť a veľkú a preto tento článok, nemohla som už spraviť ani krok, nedalo sa mi dýchať.

Spomenula som si na príslovie, že ozaj sa nedá hádzať všetko a všetkých do jedného vreca.

Vážená slúžiaca posádka dnes ešte v skorých ranných hodinách, ďakujem je málo ale predsa potrebné, že môžem ešte pobudnúť s rodinou.

 

Bola by som rada, keby túto správu respektíve blog si prečítali nadriadení ich a fakt vedeli, že majú skvelých lekárov a personál v Rýchlej Záchrannej Pomoci…tým dnešným skladám poklonu.

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

P. S. : , , Práci česť“ a už bude článok vo „FIKCII“, bohu vďaka, súdruh predseda za zdravé mlieko. . .

18.02.2017

Ráno, 6 hodín pred mliekarňou už stojíme mamičky v rade, na čerstvé mliečko a pečivo. Krásny slnečný deň, dnes máme rodičia voľno pôjdeme s deťmi do lesíka a navaríme…Guláš…opečieme klobásky, zajeme si z ..Májovej bryndze aj paradajočky a papriky, no samozrejme aj uhorky a to budú bunče za ušami, v lese totiž vždy chutí viac a lepšie. Na ďalší [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28379x
Priemerná čítanosť článkov: 2027x

Autor blogu

Kategórie