Založ si blog

Koniec, nikoho.

Telo slabne priam sa vpíja do postele

a ja už nemôžem viac a ďalej,

Moje srdce trúchlivé a boľavé

vzalo mi poslednú nádej.

 

 

Slané slzy z očí

štípajúc kolujú v rane,

pohoničom je čert u koní

zastaví kone pri pekelnej bráne.

 

 

Posledná moja sonáta doznieva

prepadám sa čím ďalej nižšie,

Moje meno namiesto náhrobného kameňa

vyryjú v ruinách nižšie.

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

12.03.2017

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke. Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť? Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za [...]

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

vojna na Ukrajine, energetika, DTEK

ONLINE: Ukrajinci vedia, čo potrebuje ich energetika - Patrioty

03.05.2024 06:00

Ukrajinskí energetici vedia, čo potrebuje ich sektor, ktorý je terčom ruských rakiet. Protiraketové systémy ako je Patriot.

Russia Ukraine War

Utekajú Ukrajinci pred brannou povinnosťou za hranice? Ficova vláda stojí pred otázkou ich návratu do vlasti

03.05.2024 06:00

Ukrajina potrebuje viac bojových posíl v uniformách a potrebuje ich čím skôr

Macocha, tragédia

Prečo skočila žena s dcérkami v náručí do priepasti Macocha? Dôvody letnej tragédie sú známe

03.05.2024 05:50

Bol to nesmierne smutný prípad, keď vlani vybrala mladá žena z kočíka dieťa, druhé držala za ruku a skočila do priepasti.

Ukrajina, vojak

Austrálsky generál pre Pravdu: Ukrajina čelí pochmúrnym scenárom, Západ musí zmeniť ruskú stratégiu

03.05.2024 05:00

Austrálsky generálmajor vo výslužbe Mick Ryan sa nedávno vrátil z cesty po Ukrajine. „Čím dlhšie vojna trvá, tým rýchlejšie sa Rusi učia," vraví.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28470x
Priemerná čítanosť článkov: 2034x

Autor blogu

Kategórie