Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25. februára 2017, gastanka, Nezaradené

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť.

„ZABAVA a zábava“

Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu.

Kedže som už voľačo prežila v živote,  priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér oslovil nás občanov …. každý kto bude vedieť o korupcii a vôbec o porušovaní zákona u nás, môže sa obrátiť priamo na jeho osobu a nemusí sa báť…

Práve, tie posledné slová: NEMUSI MAŤ OBAVY A NEMUSI SA BAŤ !

Prosím, veľmi pekne všetkých našich volených politikoch, nerobte srandy vy, mali by nás zabávať ..zabávači a humoristi, škoda aj oni asi chcú žiť, tak preto sa musíme zabávať na slovách pekných a zmysluplných od politika, no realita je úplne iná pre občana, to je ten …huronsky smiech, ktorý občan  má dnes ešte chuť a čas na behanie po inštitúciách a vôbec všetko okolo toho?

Však, dodnes sa nevyšetrili ani už dokázané  kauzy a prečo zasa takéto silné slová???

Ak, chce občan dožiť ako -tak, musí sa starať o platby a všetko okolo rodiny, nie sa zamotať do niečoho tajomného a nedokázateľného…..

Škoda, tá zábava a umelci by sa ale mohli zamyslieť a začať aj oni pracovať na sebe a svojich  zábavných programoch…ak, môžu…možno raz.