Založ si blog

Akosi, som pozabudla na svoje skutky a ako som vlastne žila. ..

Akosi, som zabudla že, ani.. hovädá nedožívajú, tak ako ja…./ vyznanie /

 

Pozerám, počúvam, čítam o láske a slušnosti

večer pozerám na hviezdy skúšam ísť spolu s nimi tmou,

a možno aj objaviť, čo by som už nečakala

svoj život som si sama zakopala.

 

Môžem však snívať o svojom novom živote,

vo svojich snoch sa nájdem na inej planéte.

Nenájdem tam žiaden žiaľ, radosťou je plná,

želám si aby aj môj život, na chvíľu radostným sa stal.

 

Zobudím sa a všetko je späť

snáď mi je súdené ku môjmu životu, tento trest.

Nežijem život tak, ako som si želala,

žijem taký život, ako som si ho zbabrala.

 

Zbytočne sa skrývam, za hviezdy na oblohe,

byť hovädom v živote sa neoplatí.

Telo mi chradne rýchlo, duša cíti bôľ

darmo sa pýtam, prečo.

 

Rýchlo starnem a čas letí,

chybila som a šťastnou už nebudem,

len dožiť ako človek, ani to sa nedarí,

sama sebe som škodca a okoliu prostriedok na výsmech.

 

Hoviadka sú slušnejšie a užitočnejšie…..

 

Srdečná vďaka, RZP-BA, celej posádke za znovu dýchanie a nádej, boli ste fajn a profíci. . . .

12.03.2017

Určite viacerí z vás sa pozastavíte za tento môj blog, nuž dnes o 04.45 hodine po zavolaní na 112 a mužom nahlásení …ASTMA dýchať sa žene nedá, podaná pomoc a veľmi milí boli všetci v posádke. Spomenula som si, že aj do svojho kréda u tohto blogu som si dala….kde sa stratila slušnosť a ľudskosť? Nuž, dnes si moje veľké ĎAKUJEM zaslúži a moju vďaku za [...]

Akosi, nevieme a nechceme si pripustiť, že čo je vlastne dobrá kultúra? zábava? pre nás občanov?

25.02.2017

Nie som v tomto odborník, no jedno viem určite posúdiť. „ZABAVA a zábava“ Terajšie zábavne programy nie žeby sme ich mali málo, to nie. No asi pre moju neodbornosť sa neviem akosi zabaviť a čo je horšie zasmiať sa z duše u programu. Kedže som už voľačo prežila v živote, priznám sa o mojom huronskom smiechu, kedy mi bolo oznámené, že vraj pán premiér [...]

Akosi sme si nevšimli, že aj bratia v ČR majú lacnejšie Energie. . .

22.02.2017

To je údeľ náš, nevšímať si, nediskutovať, nestretávať sa, nekomunikovať….. Ináč, by sme už dávno vedeli, že v ČR sa bez istôt a sľubov, ozaj od roku ..2017 im zlacnelo a to…elektrina a plyn. Len krátko ku tomu, nič nikto z nás občanov nespraví, máme čo máme a ešte bohu vdaka aj za tie šalamúnstva, čo máme. Vraj, bude lacnejšia energia, čerta [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28438x
Priemerná čítanosť článkov: 2031x

Autor blogu

Kategórie